Площа:


  • проекти салонів
Травень 2017

Ідея дизайну. Затишок і спокій. Концепція дизайну. Основне завдання дизайн-проекту полягала в…

Детальніше ...
Дизайн салону краси з масажним кабінетом | Львів
Березень 2017

Ідея дизайну. Заспокійлива зелень. Зелений це колір життя і природи. Він заспокоює…

Детальніше ...
Дизайн клініко-діагностичної лабораторії в сучасному стилі
Березень 2017

Ідея дизайну. Лофт з акцентом червоного. Концепція дизайну. Інтер'єр шоурума є інтерпретацією…

Детальніше ...
Дизайн шоуруму салону
Травень 2016

Ідея дизайну. Хол сучасної стоматології із затишною зоною очікування Концепція дизайну. Привітання…

Детальніше ...
Дизайн інтер'єру стоматологічної клініки
Квітень 2016

Дизайн манікюрного і педикюрного кабінету в салоні краси, м. Черкаси

Детальніше ...
Дизайн манікюрного і педикюрного кабінету в салоні краси
Квітень 2016

Інтер'єр косметологічного кабінету в салоні краси, м. Черкаси

Детальніше ...
Інтер'єр косметологічного кабінету в салоні краси
Сторінка 1 з 3
поради по дизайну салону, ресепшн

Дизайн салону краси, ресепшн

У випадку з салонами краси - це послуги, які безпосередньо пов'язані з красою, тому й інтер'єр солідного салону краси не може бути позбавленим смаку. Клієнти такого салону підсвідомо переносять свої вимоги до послуг салону на всі прояви його бренду, будь то його поліграфічна продукція, інтер'єр або обслуговуючий персонал. Тому дизайн салону краси та ресепшн - це завжди щось яскраве, те що запам'ятовується.



Дизайн салону краси

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ ДО ДИЗАЙНУ ІНТЕР'ЄРУ САЛОНУ КРАСИ


Але салон краси - це ще й бізнес його власника. Звідси і вимоги до нього як до інвестиції капіталу з розрахунку його якнайшвидшого повернення з прибутком. В інтер'єрі це вимога виливається в наступні завдання:



  • застосування практичних матеріалів в обробці і меблюванні - це і довговічність ремонту, і комфорт персоналу.

Детальний дизайн інтер'єру неможливий без розуміння ергономіки окремо-взятого робочого простору фахівця салону краси. Львів, Черкаси, Київ, Харків, Івано-Франківськ, Сєвєродонецьк або інші міста України - де б Ви не знаходились, можете розраховувати на якісний професійний підхід наших дизайнерів.


Дизайн ресепшн

ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ РЕСЕПШН


Розглядаючи відмітні особливості дизайну ресепшн варто відзначити наступне:


    • важливість наявності досить великого простору біля стійки ресепшн. Людині повинно вистачати її особистого простору, їй повинно бути комфортно в цьому місці.
  • вкрай важливо в найбільш вдалому світлі представити власну фірму, тому якості дизайну і матеріалів у зоні ресепшн слід приділити особливо багато уваги. Адже ресепшн - це місце, де майбутній клієнт або партнер отримує перше найяскравіше враження про Ваш бренд, яке запам'ятовується найбільше.
  • якщо існує задокументований брендбук, необхідно в точності слідувати його інструкціям щодо кольорів, логотипу та інших складових. У цьому процесі важливо зрозуміти суть бренду. Навіть якщо дизайнер працює по брендбуку великої корпорації, в ньому навряд чи будуть прописані всі деталі по яким потрібно робити інтер'єри цієї фірми.


ЩО ПОВИНЕН РОЗУМІТИ ДИЗАЙНЕР

ЩО ПОВИНЕН РОЗУМІТИ ДИЗАЙНЕР


Дизайнер повинен відчути нішу, зайняту цією фірмою на ринку, стиль її реклами, такі характеристики як інноваційність та її цільова аудиторія. Словом, необхідно постійно тримати в голові навіть ті характеристики бренду, які є в головах у її клієнтів, а не тільки в документації. Тоді і матеріали, і форми, і кольори, застосовані в інтер'єрі, будуть асоціюватися з цією фірмою, і дизайн вийде не тільки креативним, але і придатним для неї.


Замовляти дизайн салону краси або ресепшн не у професіонала можна тільки, якщо замовник не розуміє всієї складності процесу і важливості якісного результату для власного бізнесу.




Ознайомтеся з нашим портфоліо і звертайтесь до нас за дизайн-проектом і консультацією.